לכו ללמוד

WhatsApp Image 2023-05-17 at 13.20.09

שתפו את המאמר ב-

לכו ללמוד!

אם יש משהו שמעניין ומלהיב אתכם, הירשמו ללימודים. אל תחשבו יותר מידי מה יצא לכם מזה, אם זה פרקטי, ואם הפעם האחרונה שבה למדתם היתה לפני כמה עשורים – הירשמו ללימודים.

 כולם היום מדברים על life long' learning' אבל מה זה אומר בעצם? אם פעם למדנו בראשית שנות ה- 20 שלנו בין אם זה לתואר ובין אם רכשנו מקצוע הרי היום ברור לכולם שקצב השינויים שעובר על עולם העבודה דורש מאיתנו ללמוד ולהתעדכן לכל אורך שנות הקריירה שלנו.

אם אתם נמצאים בנקודה שבה אתם מתלבטים לגבי המשך דרככם המקצועית ולא יודעים מה היא תשאלו את עצמכם מה הייתם לומדים?  אם יש משהו שתמיד רציתם ללמוד ועד היום זה לא הסתייע או אם יש תחום מסוים שמדליק אתכם ומסקרן אבל אתם לא בטוחים שיתרום לכם בהיבט המקצועי-תעסוקתי  – לכו ללמוד. לא תמיד בנקודת הזמן הנוכחית נוכל לעמוד על התרומה של קורס זה או אחר לקריירה שלנו, לפעמים הכל מתברר בדיעבד אבל אם יש משהו ברגע הזה שמעניין אתכם ומה שעומד ביניכם לבין ללמוד זה האם זה יתרום לכם מבחינה מקצועית ואם כן מה? תנו ללימודים להיות מצפן עבורכם. לפעמים, באמת לא יהיה לזה קשר ישיר לתחום המקצועי ולפעמים הקשר יתגלה בדיעבד. לימודים מרעננים אותנו, תורמים להתחדשות שלנו, מעצימים אותנו, מרחיבים את מעגל הקשרים שלנו, מגלים לנו דברים על עצמינו והכי חשוב יוצרים תנועה במערכת שלנו, לימודים יכולים לגרום לנו להרגיש טוב יותר עם עצמינו, לחשוב קצת אחרת, לראות דברים מפרספקטיבה שונה ולפתוח אותנו להזדמנויות חדשות וטובות.

אז……לכו ללמוד.

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על

חישוב מסלול מחדש באמצע החיים

השבוע עברתי דירה

השבוע עברתי דירה. חודש שלם שאני אורזת. פותחת וסוגרת ארגזים. מורידה מהמדפים הגבוהים קופסאות שאפסנתי לפני שנים ופותחת אותן בסקרנות והתרגשות. קוראת דברים שכתבתי, דברים

קראו עוד
חישוב מסלול מחדש באמצע החיים

מה אתם רוצים לעשות כשתגדלו – 2

אם הגעתם לכאן בוודאי שאלתם את עצמכם אם בצעירותכם ואם בבגרותכם מה אתם רוצים להיות כשתגדלו. כבר כתבתי על זה בעבר שהיום גם אנשים בני

קראו עוד