דפי בוקר – גישה ישירה לאלוהים

WhatsApp Image 2023-05-19 at 16.24.56

שתפו את המאמר ב-

לפני כעשור חברה טובה מאלה שהן שותפות למסע ולדרך הכירה לי את הספר"דרך האמן" של ג'וליה קמרון.

כצרכנית ספרים מהז'אנר הזה התחלתי לקרוא ומיד גם לכתוב "דפי בוקר" (הסבר על דפי בוקר בהמשך). בזמנו,התמסרתי לכתיבה בקלות כאילו משהו דחף אותי לזה כמו סוג הדברים האלה שאנו עושים אותם ולא ממש יודעים למה….הייתי רווקה גרתי בדירת חדר בקיבוץ ובאותה תקופה הייתי בין דברים, תקופה של צורך בקבלת החלטות, שאלתי את עצמי "מה הלאה"?מה הדבר הבא שאני רוצה לעשות?

קמתי בכל בוקר היישר מהמיטה לכתיבת דפי הבוקר על פי ההוראות שהתוותה קמרון בספרה. לא ידעתי מה זה ייתן לי ולא הבנתי למה אני עושה את זה אבל קמתי בכל בוקר וכתבתי.

אני זוכרת שמשלב מאוד מוקדם התחלתי להרגיש טוב, חיונית, אנרגתית,והחשיבה שלי היתה צלולה וחדה. באיזשהו שלב החלו לקרות בחיי צירופי מקרים מוזרים ואחד מהם אני זוכרת עד היום כיוון שהיה מוזר והזוי באופן מיוחד. כתבתי בכל יום בבוקר ובאיזשהו שלב זה היה כמו התמכרות, כמו סם, הכתיבה עשתה לי טוב, הרגשתי מעולה, הרגשתי טוב עם עצמי, הרגשתי בעלת ערך, אופטימית והרגשתי שאני יודעת מה אני רוצה לעשות.

את הדפים הכנסתי לשקית ואיפסנתי אותם באחד הארונות.

לימים, כשעברתי דירה ורוקנתי את הארונות ישבתי ופתחתי את השקיות והצצתי במה שכתבתי.

לא האמנתי לקרוא שדברים שכתבתי עליהם, דברים שביקשתי שיקרו לי, עבודות שחלמתי עליהם אכן קרו והתרחשו בחיי מבלי ששמתי לב. הבנתי שדרך הכתיבה בין שאר הדברים המופלאים שהיא עושה, זרעתי זרעים שנבטו להם הלכה למעשה בחיי הגשמיים.

היום אני יודעת שבכל שלב בחיי שבו אני רוצה ליצור שינוי אני חוזרת לכתיבה. מבחינתי זה הבית, ועבורי זה החיבור שלי לאותו חלק בתוכי שיודע מה טוב ומה נכון לי, האלוהים הפרטי שלי.

אז מה זה דפי בוקר?

אם אין לכם את הספר עדיין, אכתוב לכם כאן כמה עקרונות לגבי הכתיבה לפחות אלה שאני מיישמת אותם.

מדובר בשלושה עמודים A4  שנכתבים מיד עם היקיצה בבוקר. אין המדובר בכתיבת יומן מתוכננת ומוקפדת, נהפוך הוא, מדובר בכתיבה אסוציאטיבית. כל מה שעולה בראשכם באותו הרגע. היד כותבת ברצף ללא בקרה. התוכן איננו רלוונטי, מה שחשוב זה הרצף של הכתיבה הזרימה של הכתיבה. את דפי הבוקר לא קוראים ולא מראים לאף אחד בשום פנים ואופן ! הם אישיים פרטיים ועליהם להיות מוסתרים היטב כך שאף יד לא תשיג אותם.

אם אתם רוצים לעשות שינוי בחייכם ואין לכם מושג איך להתחיל להניע את הגלגל,  התחילו לכתוב, התמסרו לכתיבה,הישארו פתוחים ללא ציפיות והחיבור לאלוהים יורגש באופן ובדרך המיוחדת לכם.

"דרך האמן", נתיב רוחני לשפע יצירה / ג'וליה  קמרון

שיהיה בהצלחה

יום נפלא מלא תובנות.

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על

חישוב מסלול מחדש באמצע החיים

השבוע עברתי דירה

השבוע עברתי דירה. חודש שלם שאני אורזת. פותחת וסוגרת ארגזים. מורידה מהמדפים הגבוהים קופסאות שאפסנתי לפני שנים ופותחת אותן בסקרנות והתרגשות. קוראת דברים שכתבתי, דברים

קראו עוד
חישוב מסלול מחדש באמצע החיים

מה אתם רוצים לעשות כשתגדלו – 2

אם הגעתם לכאן בוודאי שאלתם את עצמכם אם בצעירותכם ואם בבגרותכם מה אתם רוצים להיות כשתגדלו. כבר כתבתי על זה בעבר שהיום גם אנשים בני

קראו עוד