חיפוש עבודה באמצעות מילות מפתח

WhatsApp Image 2023-05-18 at 12.59.40

שתפו את המאמר ב-

מה זה אומר לחפש עבודה לפי מילות מפתח? ולמה חשוב לעשות את זה?

בדרך כלל כשאנחנו מחפשים עבודה שואלים אותנו מה אנחנו מחפשים. בין אם זה אתרי החיפוש ובין אם זה מכרים שלנו שרוצים לעזור לנו. התשובה המצופה היא  איזושהי קטגוריה מסוימת כמו אדמינסטרציה ותפקיד כלשהו. קל לנו יותר לכוון את עצמינו כשיש לנו הגדרה מדויקת של מה שאנו מחפשים. אולם עולם העבודה החדש והמשתנה תדיר מאתגר אותנו גם בהיבט הזה. השינויים הם כה תכופים עד שהמקצועות ושמות התפקידים משתנים בהתאם ולא תמיד אנחנו עומדים בקצב השינויים ויודעים בדיוק איך נקרא תפקיד כזה או אחר בו אנו מעוניינים. בנוסף,  לא תמיד אנחנו יודעים בדיוק לומר מה אנחנו מחפשים. ולפעמים זה נובע מזה שאנחנו רוצים לעשות שינוי ולא ברור לנו מה אנחנו מחפשים אבל אנחנו יודעים שנרצה למצוא עבודה בתחום עיסוק בו אנחנו מוכשרים ויש לנו מה להציע.

חיפוש עבודה לפי מילות בא בדיוק לתת לנו מענה במצבים כאלו ואף יותר. חיפוש עבודה לפי מילות מפתח מרחיב לנו את חיפוש העבודה ויכול לעזור לנו להגיע למשרות שלא חשבנו שהן קיימות ולא חשבנו שיכולות להתאים לנו ואנחנו להם.

את מילות המפתח אנחנו נכניס לשורת החיפוש במקום להכניס את  שם התפקיד/המשרה שאנחנו לא יודעים מהי. כל פעם נכניס מילה אחת. מילות מפתח יכולות להיות מתוך היכולות שלנו,הכישורים, מילים מעולם תוכן שיש לנו בקיאות בו. דוגמאות: מילה כמו כתיבה תעלה לנו משרות שנדרשת בהם יכולת כתיבה.  מילה כמו אנגלית שפת אם תעלה לנו משרות בהם נדרשת אנגלית שפת אם, מילה כמו פוטושופ תעלה לנו את כל המשרות בהם מוזכרת המילה פוטושופ. בדרך זו החיפוש יוצא מהגדרות המשרות והתפקידים הקלאסיים ופותח בפנינו מגוון של משרות שלא ידענו על קיומם ושלא חשבנו שיכולים להתאים לנו. בין התוצאות יכולות להיות גם הרבה משרות לא רלוונטיות אבל אל ייאוש אני יודעת שיכולות להיות ביניהן גם הפתעות משמחות שלא דמיינתם.

בהצלחה

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על

חישוב מסלול מחדש באמצע החיים

השבוע עברתי דירה

השבוע עברתי דירה. חודש שלם שאני אורזת. פותחת וסוגרת ארגזים. מורידה מהמדפים הגבוהים קופסאות שאפסנתי לפני שנים ופותחת אותן בסקרנות והתרגשות. קוראת דברים שכתבתי, דברים

קראו עוד
חישוב מסלול מחדש באמצע החיים

מה אתם רוצים לעשות כשתגדלו – 2

אם הגעתם לכאן בוודאי שאלתם את עצמכם אם בצעירותכם ואם בבגרותכם מה אתם רוצים להיות כשתגדלו. כבר כתבתי על זה בעבר שהיום גם אנשים בני

קראו עוד